marți, 8 martie 2011

11 A

Astăzi mi-am luat la revedere de la încă o clasă din Noica (până acum am finalizat prezentările la trei clase). Le-am spus-o şi lor, o spun şi aici: am rămas cu un gol... Nu ştiu cum suportă profesorii plecarea elevilor la liceu sau facultate după ce timp de 1,2,3 sau 4 ani s-au întâlnit cu ei săptămânal!?! De unele clase poate că te bucuri că ai scăpat, dar ce te faci cu clasele bune, cu clasele preferate, cu elevii preferaţi?... Vorba cuiva: "Esti suporter - suportă totul!". Deci, astăzi am încheiat prezentările la clasa 11 A, una din clasele preferate... Totdeauna am emoţii la ultima prezentare, pentru că e important cum te prezinţi pentru ultima oară, nu? Poţi să spui ceva greşit şi să strici totul, sau dimpotrivă. Eu sper că n-am stricat nimic, iar informaţiile pe care le-am oferit pe parcursul celor cinci întâlniri să îi ajute să ia cea mai bună decizie atunci când vor fi puşi în situaţie. Atunci când eşti informat trebuie să fii mult mai responsabil. Este o datorie!

2 comentarii:

  1. Si noua ne-a parut rau ca s-au terminat prezentarile, insa ne-am bucurat ca au existat. Pentru multi dintre noi lectiile au fost foarte interesante si am fost atenti pentru a afla lucruri noi despre BTS-uri, anticonceptionale sau despre avort. Va multumim ca existati si ca ne aratati lumea asa cum este ea... In cazul meu as fi vrut sa existe aceasta campanie mai devreme cu cel putin 3 luni mai devreme...dar nici acum nu este tarziu deloc... Inca o data VA MULTUMESC!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă "înger", ai mare dreptate : niciodată nu este prea târziu! Atâta timp cât suntem în viaţă avem posibilitatea să ne ridicăm de fiecare dată când cădem. Important este să o facem! Citeam undeva că pe uşile Iadului ar scrie "Prea târziu"...
    Mulţumesc pentru că ai "trecut" pe aici. Te mai aştept! Mail-ul îl cunoşti...

    RăspundețiȘtergere