joi, 17 februarie 2011

Din nou la Noica!

Astăzi am avut (din nou) bucuria de a face o prezentare Pro-Vita în Liceul "Constantin Noica" din Sibiu - de data aceasta unei clase de a IX-a. Trebuie să mărturisesc că am avut mari emoţii inainte de a intra. Este prima clasă de a noua la care am prezentat, până acum axându-ne mai ales pe clasele terminale. Pe drum spre liceu îmi veneau în minte tot felul de idei de genul "dacă nu sunt interesaţi de subiect?", "dacă se vor simţi ofensaţi că le vorbesc despre BTS-uri" etc. etc. Emoţiile nu mi-au trecut nici când am intrat efectiv în clasă. Erau peste 25 de elevi, plini de viaţă şi dornici să vorbească (toţi odată - dacă se poate :)). Dar m-am liniştit apoi... Elevii au fost minunaţi!!! Mi-au răspuns la întrebări, n-au fost nicio clipă frustraţi, au fost tot timpul "pe fază". Câteva fete mi-au atras atenţia în mod deosebit: o elevă din primele bănci care mi-a amintit de protagonista filmului "A walk to remember" - nu-mi pot da seama nici acum (după ce am căutat o poză cu Mandy Moore din timpul filmărilor) dacă asemănarea se referă la fizic sau ceva din atitudinea ei m-a făcut să mă duc cu gândul la acest film. Apoi a fost eleva cu fustă lungă şi batic, care mi s-a părut atât de naturală şi finuţă; a mai fost o elevă, blondă, foarte frumuşică, dar cu o privire  tristă. Băieţii au fost şi ei foarte simpatici. 
La întrebarea: "Ce te face puternic?" una din fete a răspuns "Cărţile". Mi-a plăcut. Din atitudinea ei mi-am dat seama că nu o zice doar aşa, ca să impresioneze.
Dar cel mai mult şi mai mult mi-a plăcut faptul că deşi le mâncasem şi lor toată pauza mare, când i-am întrebat dacă ne mai primesc pentru că mai avem câteva materiale interesante de prezentat, le-au sclipit tuturor ochii şi au întrebat la unison: "Mai veniţi?!". Faza asta m-a topit...Mi-am dat seama că nu venisem degeaba.
Da, dragii mei, dacă este totul în regulă, ne vom reîntâlni joi, la aceeaşi oră. 
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu