luni, 30 mai 2011

Invitaţie...la stand!

     În afara Marşului de 1 Iunie, devenit de-acum un (bun) obicei al fiecărui an, ne-am dorit să marcăm în mod mai special Ziua Copilului, astfel că am cerut şi primit aprobarea de a organiza standuri de prezentare în câteva puncte din oraş. N-am sperat acest lucru, deoarece în minunatul nostru burg este în plină desfăşurare Festivalul Internaţional de Teatru, însă Cineva, acolo Sus, cu siguranţă ne iubeşte...!

N-a fost tocmai simplu şi uşor să ne organizăm în timp scurt, însă a meritat tot efortul - trei standuri frumuşele, pline cu pliante şi cărţi interesante, aşteaptă să fie vizitate!

 Standul tradiţional din Parcul Astra...


...standul din Piaţa Mare, aflat încă în aranjare la momentul "imortalizării" :)....


...şi standul de lângă Teatrul "Radu Stanca"


Am avut şi ajutoare - voluntari din câteva licee sibiene (Grupul Şcolar "Carol I", Colegiul Economic "George Bariţiu", Colegiul Tehnic Textil), licee în care campania "Vreau să aflu despre viaţă" s-a făcut cunoscută: 



De asemenea, am avut la standuri vizitatori de toate vârstele...



Standurile funcţionează până în data de 3 iunie, aşa că vă aşteptăm să le vizitaţi! 
Şi dacă nu reuşiti să ne comunicaţi impresiile la faţa locului, vă aşteptăm cu comentarii aici! 

Mai multe poze de la evenimente găsiţi în secţiunea specială dedicată fotografiilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu