joi, 9 iunie 2011

Ziua Părinţilor

  Dacă am serbat copiii şi viaţa însăşi  în ziua de 1 Iunie (şi în preajma acesteia), am vrut să facem un dar şi părinţilor.
Aşa că în seara zilei de 5 iunie, după Vecernie, în catedrala Mitropolitană din Sibiu, Ziua Părinţilor a fost marcată special prin rugăciune şi cuvânt, iar mămicile şi tăticii prezenţi la slujbă au putut afla, încă o dată, ce misiune deosebită şi ce daruri minunat le-au fost încredinţate odată cu rodirea pântecelui şi cu venirea pe lume a pruncilor lor.

Predica rostită de Parintele Profesor Vasile Mihoc de la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Sibiu a fost o chemare la venirea în fire a noastră, la strângerea în matca de ortodocşi cu frică de Dumnezeu şi împlinitori ai legii dumnezeieşti, de care - faptele şi trăirea noastră o spun, ca să nu mai vorbim de statistici - am cam uitat.

Pentru că (ne)cunoştintele tehnice ne-au pus probleme la editare, n-am reuşit să ataşăm aici înregistrarea vorbirii părintelui, însă am găsit în ziarul "Lumina" o sinteză a întregii manifestări.
Vă invităm la lectură...şi la luare aminte!

Hristos S-a înălţat!

Un comentariu:

  1. Adevarat S-a inaltat!
    http://daruldininimanoastra.blogspot.com/2011/06/cel-mai-important-nu-este-sa-masuram.html

    RăspundețiȘtergere